czwartek, 28 marca 2024

Kultura i rozrywka

Wieści z ZSM nr 2 w Grajewie


Uczniowie Zespołu Szkół Miejskich nr 2 w Grajewie już po raz drugi uczestniczyli w  akcji "Uśmiechnięte 4 łapy" zorganizowanej przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami  i Centrum Edukacji Ekologicznej w Ełku.

Przedstawiciele ełckiego TOZ-u prowadzą z uczniami naszej szkoły cykliczne spotkania,  podczas których dzieci dowiadują się jakie potrzeby mają ich pupile. Centrum Edukacji Ekologicznej jest organizatorem konkursu plastycznego i festynu „Uśmiechnięte 4 łapy”. Druga edycja konkursu plastycznego skierowana była do przedszkolaków, uczniów zerówek i szkół podstawowych. Przedmiotem konkursu było wykonanie pracy plastycznej, która w ciekawy sposób poruszy temat troski i opieki nad zwierzętami.

Celem konkursu jest uwrażliwienie uczniów na potrzeby zwierząt oraz kształtowanie odpowiedzialnych postaw opiekunów wobec zwierząt. Najmłodsi  uczniowie naszej szkoły czynnie włączyli się w akcję. Wykonali ok. 100 prac, a autorzy 45 najciekawszych wyjechali 2 października 2015 r. na festyn do Ełku. Spośród 600 prac, które wpłynęły na konkurs, prace 2 uczennic naszej szkoły zostały wyróżnione.  Lena Aleksiejew z klasy I D oraz Nikola Szamaszko z klasy II C podczas festynu otrzymały dyplomy i  nagrody. Dziewczętom składamy gratulacje, a wszystkim uczniom życzymy wielu sukcesów w nowym roku szkolnym.

W trakcie festynu uczniowie mieli okazję spotkać się z ciekawymi ludźmi, których praca bądź pasja związane są z tematem opieki nad zwierzętami. Poza tym dzieci skorzystały z wielu atrakcji, niespodzianek, gier oraz dmuchanego placu zabaw. Wszystkim uczestnikom zapewniono prowiant na ognisko (kiełbaski oraz pieczywo oraz produkty mleczarskie).

Uczniowie ZSM nr 2 w Grajewie czekają na kolejną edycję akcji. 

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.