piątek, 29 marca 2024

Wiadomości

  • 27 komentarzy
  • 12955 wyświetleń

Trudne skrzyżowanie

Skrzyżowanie drogi krajowej nr 61 z ulicami: Konopską, Kolejową i Szkolną w Grajewie do nie należy do przyjaznych. Przekonują się o tym niemal codziennie kierowcy, którzy chcą włączyć się do ruchu z każdej z tych ulic. Czas oczekiwania, szczególnie w godzinach szczytu, wydłuża się nawet do kilkunastu minut.

Obecna propozycja (było już ich kilka) Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zakłada zlokalizowanie w tym miejscu  półronda. Ta wersja projektu nie jest jeszcze ostateczna, zaakceptowana przez strony – miasto, powiat grajewski oraz GDDKiA. Prowadzone są rozmowy, zgłaszane uwagi. Przy wymienionym rozwiązaniu pojawia się problem braku miejsca dla skręcających z drogi krajowej w ul. Konopską samochodów ciężarowych. Konieczne byłoby wyznaczenie trasy objazdowej dla ruchu ciężkiego. 

Znalezienie właściwego rozwiązania spędza sen z powiek tutejszym samorządowcom. Decydenci zabiegają o jak najszybsze i skuteczne rozstrzygnięcie, co jak się okazuje nie jest proste, próby znalezienia "złotego środka" trwają od wielu lat.

Zanim nastąpi realizacja kierowcy muszą uzbroić się w cierpliwość i zachować szczególną ostrożność. 


Wkrótce wrócimy do tematu.
e-Grajewo.pl

 

czwartek, 28 marca 2024

Kronika policyjna

Komentarze (27)

nic trudnego tylko trzeba umiec jezdzic i nie wymuszac pierwszenstwa przejazdu !

Budowa półronda przy obecnym stanie przejazdu kolejowego to jakaś kpina. Kierowcy muszą niemalże zatrzymywać się i toczyć przez ten przejazd. Niech władze zajmą się tym problemem!

ile mozna czekac?>.. rondo by sie przydalo badz w ostatnim przypadku sygnalizacja świetlna

pasy osi jezdni wymalowac a nie z dwóch ulic po 4 auta jednoczesnie w lewo chca wyjeechac tzn z kolejowej i konopskiej. Pchaja sie na chama objezdzajac z prawej bo ten z lewej musi ustapic cwaniactwo. Wymalowac pasy i karac cwaniaków. a ronda moze sie doczekamy.

Jakie właściwe rozwiazanie ,po prostu sygnalizacja świetlna załatwia sprawę

najlepiej to wiadukt walnac i samochody gora a pociąg dolem lub odwrotnie

A nie lepiej i taniej byłoby zrobić z Konopskiej jednokierunkową do pierwszego skrzyżowania? Wtedy tylko ustawić światła i mamy prawie tradycyjne skrzyżowanie

Złotym środkiem w tym rozwiązaniu jest zamknięcie ruchu z ulicy konopskiej w stronę przejazdu kolejowego i zrobienie z niej ulicy jednokierunkowej odcinkowo

weksel chyba trzeba się umieć wcinać do ruchu a nie jeździć
niech władze grajewa i augustowa zabronią wjazdu do miasta tylko niech skierują ruch tą trasą z augustowa na białystok i warszawę i zmiejszy się ruch przez centrum grajewa tamtędy nie chcą jeździć tiry bo tam jest więcej policji którzy kontrolują prędkość i ruch

Problem jest wielki... Od x lat nie widać tam nawed pasów a co dopiero jakieś światła bądź ronda

Tam jest za mało miejsca na rondo / polrondo/ Jezdzimy wszyscy do Warszawy zobaczcie w Ostrowi Maz przy PKS jest rondo ze tiry i autobusy kołami po wysepce jeżdżą

zrobcie obwodnice i nie bedzie korkow

czasem bez wymuszenia pierwszeństwa nie wyjedziesz z ul.kolejowej bo stoi sie tu nawet do ok.godziny a nie kilkunastu minut tak jak jest napisane . powinni zrobic kwadratowe rondo ze światłami i kazdy byłby zadowolony

Kogo to obchodzi. Każdy tylko kasę brać i wszystko i wszystkich mieć w d..

czy nie mozna odciac rog z ulic konopskiej ktory jest bezpanski i tam od lat nic nie ma i automatyzcnie tworzy sie rondo ktorego w tym miejscu brakuje;;a jak jezdza nasi kierowcy testowi powinni zajac sie policjanci'

obciac wolny plac po bylej lecznicy i tworzy sie automatycznie rondo;ale kto o tym mysli;kierowcy jezdza jak sie nauczyli na testach;czyli nie maja zielonego pojecia;gdyby tam ustali policjanci to by mieli zniwo''

ciezko tam przejechac i w dodatku dresy ludzi zaczepiaja

Ja bym zrobił wiadukt po którym jechali by od Augustowa do Łomży górą i odwrotnie , a dołem ul.Konopska,Kolejowa i Szkolna tak jak w większych miastach jest gdzie są linie tramwajowe i po problemie.

Wystarczy namalować tylko pasy na lub zrobić wysepkę żeby z kolejowej na konopską auta nie wjeżdżały

To jedno z najgorszych skrzyżowań w Grajewie i tam jeżdżą jak kto chce a wyjechać z kolejowej lub konopskiej bez wcięcia się to tak się nie da a przejechać że szkolnej na Konopiska lub kolejowa to graniczy z cudem

Wiadukty Ełk ma wiec i Grajewo niech się postara o chociaż jeden. A to byłby taki wiadukt który by przyćmił wszystkich poprzednich burmistrzów. Wszystko w rekach burmistrza. Jak chce zostać na kolejna kadencje niech wypali z grubej rury i będą owacje i dobre rozwiązanie. Z Piłsudskiego i tak z Gorki się leci więc wiadukt by wyrównał drogę hmm tylko gorzej ze zjazdem z takiego wiaduktu jak tu zaraz światła. A przeciągnąć wiadukt jeszcze nad światłami i będziemy mieć Warszawę. A Ełk juz wtedy nam nie podskoczy.

Wysepke , pasy namalowac , sygnalizacja. LUDZIE PUKNIJCIE SIE W GLOWE. Ruch jest z roku na rok wiekszy to nie zalatwi sprawy.

Dlaczego,to jeszcze nie załatwione,władze miasta nic nie robią z tym wielkim problemem.WSTYD!Tyle lat,a obwodnicy Grajewa też nie ma!

Dlaczego,to jeszcze nie załatwione,władze miasta nic nie robią z tym wielkim problemem.WSTYD!Tyle lat,a obwodnicy Grajewa też nie ma!

nie jestem fanem obecnych władz ale trochę ich rozumiem bo:
1. nie ma na to kasy. Was pogięło z tymi wiaduktami chyba, wiecie ile to kosztuje? poza tym wiadukt drogowy jest tam bez sensu i nie wypali, ewentualnie kolejowy by można było zrobić ale ani jeden ani drugi nie byłby budowany przez miasto Grajewo, tym się zajmuje GDDKiA i spółka PKP
2. nikt nie wie jak to rozwiązać
3. nikt nie umie tam jeździć, nawet policjanci, sam widziałem jak cuda tam robili radiowozem
PS.
jak ktoś nie ma o niczym pojęcia to niech się nie wypowiada, tak, to do was komentujący tu durnie, nie wszyscy ale większość ludzi piszących tu, to troglodyci, nie pozdrawiam.

Sygnalizacja swietlna i po klopocie!

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.